Dat däät joot
Von der LP "Da Capo", 1988

Och wenn ich off nit mtt mir einig benn, wenn ich näächtelang em Bett stonn; mich froore: Hätt dat ei'ntlich noch 'ne Sinn? Ir'ndwann weeß och du fottjonn. Mich froore: Finge mir noch für uns statt? Woor dat alles? Oder: Hann mir uns lang satt? Dobei weiß ich wirklich nit, wämm, usser dir, 'sch vertraue künnt. Eins ess secher: Do bess minge Fründ. Minge beeste Fründ. Wo ess die, die für mich Rähnboore jekläut, der'sch Glöckspenning verstreut hann? Kann't sinn, dat die die Naach em Mai bereut – die Stunde Null janz ahm Ahnfang? Övver Schatte springe's nit ding Disziplin, doch wenn 't bloß Angs ess, du feels dobei hin. Ich fang dich op un halt dich fest, dann ess die Ewigkeit zo koot. Spring un fall ru'isch – ich fang dich. Dat deit joot! Dat däät joot. Weißte noch, wie't wohr: Mir zwei jäjen dä Rest? Uns kunnt keiner... – Pesch un Schwäwel 's nur su fest. Liebst du mich noch? He, ich sehn mich noh dämm Zwei-Buchstabe-Woot. Loß dich falle, ... ich saach dir: Dat deit joot. Dat däät joot.

Das täte gut
Übersetzt von Chrischi 1998

Auch wenn ich oft nicht mit mir einig bin, wenn ich nächtelang im Bett stehe; mich frage: Hat das eigentlich noch einen Sinn? Irgendwann wirst auch du fortgehen. Mich frage: Finden wir noch für uns statt? War das alles? Oder: Haben wir uns längst satt? Dabei weiß ich wirklich nicht, wem, außer dir, ich vertrauen könnte. Eins ist sicher: Du bist mein Freund. Mein bester Freund. Wo ist die, die für mich Regenbogen geklaut, der ich Glückspfennige verstreut habe? Kann es sein, daß die die Nacht im Mai bereut – die Stunde Null ganz am Anfang? Über Schatten springen ist nicht deine Disziplin, doch, wenn es bloß Angst ist, du fielst dabei hin. Ich fange dich auf und halte dich fest, dann ist die Ewigkeit zu kurz. Spring und fall ruhig – ich fang dich. Das tut gut! Das täte gut. Weißt du noch, wie es war: Wir zwei gegen den Rest? Uns konnte keiner... – Pech und Schwefel ist nur so fest. Liebst du mich noch? He, ich sehne mich nach dem Zwei-Buchstaben-Wort. Laß dich fallen, ... ich sage dir: Das tut gut. Das täte gut.