Besser wöhr et schon
Von der CD "Comics & Pinups", 1999

Et weed enger, dat weiß mer sick Johre. Dä Jan hätt och jetz sing Arbeit verlore. Hann ich doch jesaat: Lang ess ussjemaht, dat die ir'ndwann, övver Naach, zomaache un dat woor't dann. T'ess övverall su, ir'ndwie dä Wahnsinn. "Weltweite Krise", tja, künnt jet draan sinn. Ech, ich weiß nit, wodraan et litt, wer et dann nu woor, wer die Kaar'n der Dreck kutschiert hätt. Oh, Mann, wie lang gläuvte mir dodraan, dat die Chefetage do noch für uns draan drieht! Wer weiß, ahm Engk wöhr dat nit passiert, hätt sich unsereins ens fröh jenooch jewehrt. Besser wöhr et schon, et möht sich bloß ens wer bemöhe. Besser wöhr et schon, wiesu jraad ich? Ich hann zo dunn. Besser wöhr et schon, doch wat ess hück schon noch wie fröher? Besser wöhr et schon nur, wie jesaat: ich hann zo dunn. O.K. Mann, mer will jo nit klaare. Nä'm Ähnz, Mann, et ess zo erdraare. Schad eijentlich, wat et Tanja un ich uns sick'e paar Johr alles en de Hoor jeschmiert hann! Oh, Mann, hätt ich bloß noch ens die Chance, wenn du wöss, wie't Tanja mich ens fasziniert hätt. Wer weiß, ahm Engk wöhr dat nit passiert, hätte mir uns mieh fürnander intressiert.

Besser wäre es schon
Übersetzt von Chrischi 1999

Es wird enger, das weiß man seit Jahren. Der Jan hat jetzt auch seine Arbeit verloren. Habe ich doch gesagt: Lange ist ausgemacht, daß die irgendwann über Nacht zumachen, und das war es dann. Es ist überall so – irgendwie der Wahnsinn. "Weltweite Krise", tja, könnte etwas dran sein. Echt, ich weiß nicht, woran es liegt, wer es denn nun war, wer die Karre in den Dreck kutschiert hat. Oh, Mann, wie lange glaubten wir daran, daß die Chefetage doch noch für uns daran dreht! Wer weiß, am Ende wäre das nicht passiert, hätte sich unsereins mal früh genug gewehrt. Besser wäre es schon. Es müßte sich bloß mal wer bemühen. Besser wäre es schon. Wieso gerade ich? Ich habe zu tun. Besser wäre es schon, doch was ist heute schon noch wie früher? Besser wäre es schon, nur wie gesagt: Ich habe zu tun. O.k., Mann, man will ja nicht klagen. Nein, im Ernst, Mann, es ist zu ertragen. Schade eigentlich, was die Tanja und ich uns seit ein paar Jahren alles in die Haare geschmiert haben! Oh, Mann, hätte ich bloß noch einmal die Chance, wenn du wüßtest, wie die Tanja mich einmal fasziniert hat. Wer weiß, am Ende wäre das nicht passiert, hätten wir uns mehr füreinander interessiert.