Halt mich fest
Von der LP "Ahl Männer, aalglatt", 1986

Jetz dunn doch nit su, als ob ich dir fremd wöhr. He woor ich och ens doheim. Wie schaffste dat nur, föhls do dich nit allein? Halt mich fest. Loss mich nit he stonn. Ich benn süchtig noh dir – unheilbar. Du muss mir noch ens zohüre. Wat heiß: "Traumtanz"? Du siehß doch wie'sch vüür dir stonn. Mir schläät et Häzz en der Hals. Hühr mir zo, nur einmohl noch. Nä, ich weiß och nit wie't dann wigggerjonn soll. Hühr mir zo, schenk mir die Naach noch. 'sch hatt su jehoff, dat ich niemieh ne Grund hätt für jet wie he dat Leed. Dat bess nit du, die Frau, die vüür mir steht un säht: "Leider zo spät!" Hühr mir zo, nur einmohl noch. Erinnerunge brande wie Orkane, un do brings fäädisch ze behaupte, dat och die en Nix zerfalle wie alles andre. Ich saach dir: Nie! Halt mich fest, nur die Naach noch. Un dann die Sintflut vun mir uss, wenn't sinn muß. Halt mich fest, schenk mir die Naach doch. Nä, jevv dir kein Möh: Dat mähß do mir nit wieß. Doch do sähßt: "'t jitt Chance 'm Levve, die kritt mer einmohl nur!" Jevv mir noch su ein!!

Halt mich fest
Übersetzt von Chrischi 1998

Jetzt tu doch nicht so, als ob ich dir fremd wäre. Hier war ich auch einmal zu Hause. Wie schaffst du das nur, fühlst du dich nicht allein? Halt mich fest. Laß mich nicht hier stehen. Ich bin süchtig nach dir – unheilbar. Du mußt mir noch mal zuhören. Was heißt: "Traumtanz"? Du siehst doch wie ich vor dir stehe. Mir schlägt das Herz bis in den Hals. Hör mir zu, nur einmal noch. Nein, ich weiß auch nicht wie es dann weitergehen soll. Hör mir zu, schenk mir die Nacht noch. Ich hatte so gehofft, daß ich nie mehr einen Grund hätte für so etwas wie hier das Lied. Das bist nicht du, die Frau, die vor mir steht und sagt: "Leider zu spät!" Hör mir zu, nur einmal noch. Erinnerungen branden wie Orkane, und du bringst fertig zu behaupten, daß auch die in Nichts zerfallen wie alles andere. Ich sage dir: Nie! Halt mich fest, nur die Nacht noch. Und dann die Sintflut von mir aus, wenn es sein muß. Halt mich fest, schenk mir die Nacht doch. Nein, gib dir keine Mühe: Das machst du mir nicht weiß. Doch du sagst: "Es gibt Chancen im Leben, die kriegt man einmal nur!" Gib mir noch so eine!!