Sulang du spills
Von der CD "SONX", 2004
Gespielt auf der Anti-Kriegs-Aktion "Kölner Signal - Nicht in unserem Namen" auf dem Schiff "MS Enterprise" am 19.01.2003

He steht: Die Zündschnur brennt, dä Countdown läuf un wenn kei Wunder mieh passiert, hätt eimohl mieh dä Plan funktioniert. Mohndsching op Pulverschnie, luhr russ, et schneit nit mieh. Däselve Mohnd wie do, wat ess jeloore un wat ess wohr? Kumm Jung, sing uns noch`e Leed. Sing, ejal woröm et jeht. Spill, die Welt steht für uns still, sulang du spills. Die Glut stirv em Kamin, drusse hühlt leis dä Wind. Ich weiss, et ess ald spät, ei Glas noch – op uns Pänz – un`e Leed. Kumm Jung, sing uns noch`e Leed. Sing, ejal woröm et jeht. Spill, die Welt steht für uns still, sulang du spills. Hatts du nit`e Leed, wo sich einer „Judas“ nennt un eins, dat vun Amis en`er Siggestrooß verzällt? Wie wöhr et met dämm, wo du die A3 verfluchs oder sing dä Song vum zo bunte Bloomestruuß, dä vun dä Tax, die ne Mohikaner fährt oder dä vum Elvis uss „Nix wie bessher“. Spill, die Welt steht für uns still, sulang du spills.  Kumm Jung, sing uns noch`e Leed. Sing, ejal woröm et jeht. Spill, die Welt steht für uns still,......still.

So lange du spielst
Übersetzt von Chrischi 2003

Hier steht: Die Zündschnur brennt, der Countdown läuft und wenn kein Wunder mehr passiert, hat einmal mehr der Plan funktioniert. Mondschein auf Pulverschnee, schau raus, es schneit nicht mehr. Der selbe Mond wie da, was ist gelogen und was ist wahr? Komm Junge, sing uns noch ein Lied. Sing, egal um was es geht. Spiel, die Welt steht für uns still, so lange du spielst. Die Glut stirbt im Kamin, draußen heult leise der Wind. Ich weiss, es ist schon spät, ein Glas noch – auf unsere Kinder – und ein Lied. Komm Junge, sing uns noch ein Lied. Sing, egal um was es geht. Spiel, die Welt steht für uns still, so lange du spielst. Hattest du nicht ein Lied, wo sich einer „Judas“ nennt und eines, das von Amis in einer Seitenstraße erzählt? Wie wäre es mit dem, wo du die A3 verfluchst oder sing den Song von dem zu bunten Blumenstrauß, den von dem Taxi, das ein Mohikaner fährt oder den vom Elvis aus „Nix wie bessher“. Spiel, die Welt steht für uns still, so lange du spielst.  Komm Junge, sing uns noch ein Lied. Sing, egal um was es geht. Spiel, die Welt steht für uns still,......still.