Asphaltpirate
Von der CD "Amerika", 1996 und der CD "Tonfilm", 1999

Nightliner noh Bremen, platte Wallachei, widder ens Fröhnebel, Autobahn noch frei, Thermoskanne - Kaffee, vill zo vill jerauch, ejal für wer mer arbeid, miehstens vill zo winnisch Schloof. Nä, Jeld ess et bestemp nit, wiesu mer dä Job mäht. Joot, aff un zo schon, kütt drop ahn, für wer mer fährt. Kenns jede Hall usswendisch, jed'Brett vun jeder Bühn, jed' Echo, jed' Akustik, weiß wo et Probleme jevve künnt. Manchmohl sinn paar Jeseechter dir he un do vertraut. En Zicklang hattste'n jeder jrößre Stadt en Braut. Eintaachsfleeje hässte Jeneratione övverlääv, un du spürs janz jenau, wer cool ess un wer nur su deit . Teddy, jrööß mir die Junge, dä Ress vun dä Crew, die Nas' un dä lange Blonde un och dä Klein uss Peru. Jrööß mir die janze Kraade, dä Jagger, dä Fesch, jrööß die Asphaltpirate, ich denk off ahn üch. Teddy, ahle Cowboy, Söldner, Legionär, dat sich uns Wääsch zoletz jekrüzz hann ess jetz eez'e paar Daach her. Ich stund em Publikum, du kunnts mich kaum en all dä Minsche sinn, un ich woss och nur, dat du do sinn mohts, wäje dä Fahn nevve dä Bühn, dä schwazze met dämm Schädel un ich woss dir jing et joot. Die trickste nämlich nur huh, wenn sich et Zohühre lohnt. Teddy, jrööß mir die Junge, dä Ress vun dä Crew, die Nas' un dä lange Blonde un och dä Klein uss Peru. Jrööß mir die janze Kraade, wo immer ihr sitt, jrööß die Asphaltpirate, bahl wöht et widder su wigg.

Asphaltpiraten
Übersetzt von Chrischi 1998

Nightliner nach Bremen - platte Walachei. Wieder mal Frühnebel, Autobahn noch frei, Thermoskannen–Kaffee, viel zu viel geraucht, egal für wen man arbeitet, meistens viel zu wenig Schlaf. Nein, Geld ist es bestimmt nicht, wieso man den Job macht. Gut, ab und zu schon - es kommt darauf an, für wen man fährt. Kennst jede Halle auswendig, jedes Brett von jeder Bühne, jedes Echo, jede Akustik, weißt, wo es Probleme geben könnte. Manchmal sind ein paar Gesichter dir hier und da vertraut. Eine Zeitlang hattest du in jeder größeren Stadt eine Braut. Eintagsfliegen hast du Generationen überlebt und du spürst ganz genau, wer cool ist und wer nur so tut. Teddy, grüß mir die Jungens, den Rest von der Crew. Die "Nase" und den langen Blonden und auch den kleinen aus Peru. Grüß mir die ganzen "Kröten"(Rabauken), den "Jagger", den "Fisch". Grüß die Asphaltpiraten, ich denke oft an euch. Teddy, alter Cowboy, Söldner, Legionär, daß sich unsere Wege zuletzt gekreuzt haben ist jetzt erst ein paar Tage her. Ich stand im Publikum - du konntest mich kaum in all den Menschen sehen, und ich wußte auch nur, daß du da sein mußt, wegen der Fahne neben der Bühne, die schwarze mit dem Schädel, und ich wußte, dir ging es gut. Die ziehst du nämlich nur hoch, wenn sich das Zuhören lohnt. Teddy, grüß mir die Jungens, den Rest von der Crew. Die "Nase" und den langen Blonden und auch den kleinen aus Peru. Grüß mir die ganzen "Kröten"(Rabauken), wo immer ihr seid, grüß die Asphaltpiraten, bald ist es wieder so weit.