Dat benn ich nit
Von der CD "Leopardefell", 1995

Dunn mir doch dä Jefalle: Pack dinge Krohm un jangk! Ich benn nit, wat du sööks. Du mähß mich völlig krank. Wat du sööks, ess dä Supermann, dä durch jed Füer für dich jeht, dä dich beschütz un dich verteidigt, ob du em Rääsch bess oder nit, dä op Kommando sich für dich zum Trottel mäht. Nä, dat benn ich nit. Dä Prinz om wieße Pääd benn ich nit. Kumm, jangk freiwillig, Mädche, eh dat ich dich verjaach. Ich benn nit, wat du sööks, noch nit ens für en Naach. Wat du sööks, ess dä Supermann, dä dir versprich, datte dich nie verlööß, dä nur pariert un immer "Jo, Schatz" säht, dä jede Laun vun dir erdräht, dä stirve däät für dich un noch vill mieh. Jangk dohin, wo du herküss un jevv et endlich draan. Du läufs bei mir nur op, met uns zwei litt nix ahn. Wat du sööks, ess dä Supermann, dä jarkein Widderwööder kennt, dä dir nur ständig Bloome schenk, dä dir jottweiswohin nohrennt, wenn du't verlangs, sujar op bloodje Knee.

Das bin ich nicht
Übersetzt von Chrischi 1998

Tu mir doch den Gefallen: Pack deinen Kram und geh! Ich bin nicht, was du suchst. Du machst mich völlig krank. Was du suchst, ist der Supermann, der durch jedes Feuer für dich geht, der dich beschützt und dich verteidigt, ob du im Recht bist oder nicht, der auf Kommando sich für dich zum Trottel macht. Nein, das bin ich nicht. Der Prinz auf dem weißen Pferd bin ich nicht. Komm, geh freiwillig, Mädchen, ehe daß ich dich verjage. Ich bin nicht, was du suchst, noch nicht einmal für eine Nacht. Was du suchst, ist der Supermann, der dir verspricht, daß er dich nie verläßt, der nur pariert und immer "Ja, Schatz" sagt, der jede Laune von dir erträgt, der sterben täte für dich und noch viel mehr. Geh dahin, wo du herkommst und gib es endlich dran. Du läufst bei mir nur auf, mit uns zwei liegt nichts an. Was du suchst, ist der Supermann, der gar keine Widerworte kennt, der dir nur ständig Blumen schenkt, der dir gottweißwohin nachrennt, wenn du es verlangst, sogar auf blutigen Knien.